عزيزي:راه‌حل مشکلات فوتبال بنزين و آتش است

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 95
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 603
بازدید ماه : 5594
بازدید سال : 32309
بازدید کلی : 349129

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

خداداد قبول داری اعصاب خراب هستی؟

من در زندگی شخصی ام تنها چیزی که نیستم اعصاب خراب است اما در فوتبال بله هستم.آقای عسگری مصاحبه کرده بود خداداد توهین هایش به داور عادت شده است اما من باید بگویم که من توهین نکردم بلکه حقی ضایع شده و من حق را طلب کردم و زمانی هم که حق با من است از حقم نمی گذرم.

کلاً اخلاق از نظر تو چیست؟

اخلاق یعنی حرف حق را نباید بزنی.. باید مطیع باشی و اگر داور 10 مرتبه اشتباه کرد بگویی درست است آفرین..اما من می گویم که وقتی داور اشتباه کرد باید اعتراض کنی در دادگاه هم زمانی که قاضی اشتباه می کند شما اعتراض می کنی .فقط در دادگاه روی کاغذ اعتراضت را می نویسی و در فوتبال چون همه چیز جلوی چشم شما رخ می دهد همانجا شکایت می کنی و سر و صدا می کنی..
فرهنگ در فوتبال ما یعنی هرچیزیکه بگویند بگویی چشم و درست است و هیچوقت اعتراض نکنی و ساکت باشی.

دعوای تو با آن خبرنگار خیلی سر و صدا کرد آن اتفاق را چطور توجیه می کنی؟

من هنوز هم می گویم او را نزدم در آن زمان یک سری افراد بودند که همگی باهم تلفن هایشان زنگ خورد و هدفشان این بود که خداداد را کنار بزنند اما من حرف حق را می زدم و خدا هم در نهایت با من بود.

در گیری شما با لیدرهای فولاد در اهواز به همراه تیم پیام مشهد؟

من با تیم پیام صعود کردم و بعد از پیروزی ما لیدر فولاد آمد و داشت بازیکن ما را کتک می زد من هم او را زدم البته عادل گفت تو اسطوره ای و نباید می زدی پس با این اوصاف باید کتک می خوردم و بازیکنانم هم لت و پار می شدند اما من می خواهم بگویم آن بازیکنی که داشت زیر مشت و لگد لیدر اهوازی کتک می خورد یک خارجی بود اگر همان بازیکن با صورت داغان و کتک خورده بعد از آن ماجرا به کشورش باز می گشت و از او می پرسیدند چه شده واقعاً چه جوابی داشت؟ باید می گفت چیزی نشده ما به همراه تیممان در کشوری که هفت هزار سال تاریخ و قدمت دارد به لیگ برتر صعود کردیم و پیروز شدیم اما چون برنده بودیم من را به قصد کشت کتک زدند،من فقط از بازیکنمان حمایت کردم الان هم اگر این اتفاق بیفتد بازهم همان کار را می کنم به نظر شما باید می ایستادم کتک خوردن و داغان شدن بازیکنمان را تماشا می کردم.

در آمریکا هم در لیگ این کشور به همراه سن خوزه در یکی از بازی ها یک درگیری جالب داشتی ماجرایش چه بود؟


ما همان سال آمریکا را در جام جهانی برده بودیم و گلر آن تیم دروازه بان ذخیره آمریکا در جام جهانی بود.در یک صحنه من 3.4 نفر را دریبل کردم و وقتی توپ را چند متر جلو انداختم تا شوت بزنم گلر آن تیم توپ را گرفت و من هم از روی توپ پریدم اما او می گفت تو به من ضربه زدی و به همراه چند بازیکنشان من را هل دادند و من هم آنها را هل دادم که داور هم به من کارت داد این صحنه ها در فوتبال زیاد است زیدان هم در فینال جام جهانی با سر به سینه ماتراتزی ضربه زد یعنی زیدان اعصاب خراب است؟



در فوتبا ما بعضاً یک نتیجه بد باعث شکسته شدن صندلی های ورزشگاه است این درست است؟

نه این درست نیست و به نظر من هم کار اشتباهی است اما در فوتبال ما چه چیزی درست است.

خب چه کار کنیم که درست شود؟

درست نمی شود بلکه روز به روز بدتر هم می شود هیچ چیز درست نمی شود فوتبال ما از پایه خراب است .ما هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ فرهنگی روز به روز بدتر می شویم فحش ها بیشتر شده اعتراض ها بیشتر...ما در یک بازی در خانه حریف 3-3 شدیم داور هم خیلی خوب بود و در بیشتر صحنه ها به نفع تیم حریف سوت زد اما دقیقه 83 بود که چندتا از تماشاگران آنها به سمت زمین آمدند و به داور گفتند سرت را می بریم و تو را زنده نمی گذاریم داور بدبخت هم از ترس 9دقیقه وقت اضافه گرفت تا آنها گل بزنند.

یعنی برای پاک شدن این فرهنگ و فوتبال راهی نیست؟

فوتبال ما روز به روز ناپاک تر می شود و دله دزدی ها بیشتر ...اما اگر راهی باشد آن این است که 2،3تا هواپیمای بوئینگ بخریم وهمه اهالی فوتبال را در زمین آزادی جمع کنیم خود من هم در دایره وسط زمین می نشینم آنوقت آن هواپیما ها روی همه بنزین بریزند و همه را آتش بزنند.تا همه را آتش نزنند چیزی درست نمی شود!


یعنی چاره و راه حل آتش است؟

به نظر شما باید چه کار کرد کجای این فوتبال درست است،حق خوری ها،لیست تیم ملی،ریاست بعضی از آقایان،برگزاری لیگ؟بی پولی تیمهای مردمی و زیادی پول بعضی از تیمهای صنعتی، اتفاقاتی که در زیر پوست فوتبال می گذرد کدام درست است؟


تعداد بازدید از این مطلب: 933
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود